Skip to main content
Kisah Inspirasi

RAHSIA KEJAYAAN ORANG BERJAYA

By November 24, 2017August 19th, 2019No Comments


RAHSIA KEJAYAAN ORANG BERJAYA
Dari dulu saya suka perhati sikap dan gelagat orang yang berjaya.
Yes,mereka ada persamaan.Menghormati dan jaga adab dengan guru/mentor mereka.Itu sangat menginspirasikan saya.
Kebetulan saya juga jenis yang pantang kalau tak hormat guru ni.Bagi saya biar mengajar walau sepotong ayat,orang itu harus dihormati,apatah lagi yang dah ajar berpotong-potong ayat.Saya tak rugi apa pun hormat dan jaga adab dengan guru/mentor saya.Rasa lagi tenang dan berkah ada la.Ilmu pun rasa senang je nak apply.
Jangan pandang remeh ye hal macam ni.Sakitkan hati guru/mentor yang mencurahkan ilmu pada kita buruk padahnya.Saya dah tengok banyak contoh yang dah berlaku depan mata saya.
Saya harap saya takkan tengok lagi ianya berlaku di kalangan kalian pula.
Kalau tak boleh nak menyenangkan hati guru,usah pula menyakiti.Mudah saja 😄
Terkecuali untuk bijak pandai yang dah rasa pandai.Orang ego memang susah nak buang egonya.

Dapatkan Ebook Percuma Sekarang

Daftar sekarang dan terima emel sebaik sahaja saya menerbitkan ebook baru

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Leave a Reply