Skip to main content

Tadi singgah Nangka Madu 916, tengoklah stok bagai.

Sedihnya stok Susu Pisang Nilofa dah tak ada.
Bunting je ada. 😂

Nak restock memang tak ada stok dekat leader. HQ terpaksa catu stok. Maybe nanti bulan Mac baru stok stabil.

Jadi sekarang duk usya je dengan stokis lain yang akan dapat stok, walaupun ambil harga agen je, bolehla sebab tak nak bagi putus lama sangat sementara waktu ni.

Tadi ada satu kereta ni berhenti. Rendah je kereta ni. Tapi bunyi dia bukan main menarik perhatian. Owner dia stylo je gitu. Boss kata Lamborghini.

Saya bukan kenal sangat kereta – kereta ni.

Tak minat. Bagi saya kereta tu = kereta la kan. 😅

Lawa eh kereta ni.

Kalau naik rasa macam duk atas jalan syok jugak naa. Tapi seriau gak rasa. Haha.

#BersyukurDenganApaYangAda #BersyukurItuIndah

Dapatkan Ebook Percuma Sekarang

Daftar sekarang dan terima emel sebaik sahaja saya menerbitkan ebook baru

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Leave a Reply