Skip to main content
Umum

Demam Ikhtiar Dengan Cara Alami

By September 16, 2021No Comments
Saya demam. Kawan saya pun demam.
Bila saya demam saya akan ikhtiar dengan cara alami. Alhamdulillah ok.
Tapi kawan saya paksa saya makan panadol macam dia.
Dia cakap kalau saya tak makan panadol saya akan menjangkiti dia.
Eh, saya demam saya punya pasal la kan nak nak telan madu ke, nak telan habatussauda ke, nak guna herba ke, kenapa dia nak paksa saya pulak. Pelik betullah kawan saya tu.
Saya cakap dengan dia, yang menyembuhkan tu Allah, banyak lagi cara boleh ikhtiar, bukan panadol je. Kalau boleh sembuh dengan banyak cara kenapa nak taksub dengan satu cara.
Tapi kawan saya tetap paksa juga saya ambil panadol katanya untuk ikhtiar.
Saya terfikir, dia paksa-paksa saya ni kenapa eh beriya, entah – entah dia letak racun ke apa.
Adoi. Macam mana ni nak fahamkan kawan saya tu.
Badan saya, suka hati saya la.

Dapatkan Ebook Percuma Sekarang

Daftar sekarang dan terima emel sebaik sahaja saya menerbitkan ebook baru

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Leave a Reply