Skip to main content
Keluarga

Dijaga dengan baik & tak busuk selama 20 tahun

By September 12, 2018August 19th, 2019No Comments

Sedar tak sedar dah 20 tahun pakai bantal ni. Ni bantal arwah mak saudara bagi masa umur 16 tahun. Dijaga dengan baik dan tak busuk pun. Nak tidur mesti dengan bantal ni.

Takkan nak panggil bantal busuk eh 
Dah beberapa kali dapat hadiah bantal, tapi tetap nak bantal ni jugak,yang lain buat peluk je.Harap suatu hari dapat tukar bantal ni.

Ada sesiapa macam saya tak? 

Dapatkan Ebook Percuma Sekarang

Daftar sekarang dan terima emel sebaik sahaja saya menerbitkan ebook baru

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Leave a Reply