Skip to main content
Umum

Tolong Jangan Malukan Profesion Perguruan!

By September 16, 2021No Comments
Ada cikgu-cikgu ugut kalau tak cu cuk tak boleh sekolah.
Itu sekolah bapak cikgu kah?
Cikgu pun kerja dengan kerajaan,tapi tak nak ikut kerajaan kenapa? Menteri dah cakap tak wajib, cikgu pandai – pandai kenapa?
Lagi hebat siap bagi arahan suruh cu cuk tanpa bagi pilihan menolak.
Eh cikgu ni mujurlah bukan sekolah anak saya, kalau tak masaklah cikgu tu kena bidas dengan saya.
Siapa alami sila minta cikgu tu betulkan statement dia atau buat laporan polis kalau dia enggan. Buat laporan kat PPIM dan BPA sekali. Kalau degil, hantar surat lawyer.
Lebih sudu dari kuahlah cikgu jenis ni. Nama je cikgu, tak reti ke nak menghormati pilihan orang lain?
Tolong jangan malukan profesion perguruan!

Dapatkan Ebook Percuma Sekarang

Daftar sekarang dan terima emel sebaik sahaja saya menerbitkan ebook baru

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Leave a Reply