Skip to main content
kesihatan

AEFI Punca Segala-galanya

By October 7, 2021No Comments
Kalaulah saya boleh share gambar makcik ni. Memang kesian sangat tengok šŸ˜„
Tapi saya kena jaga aurat dia. Habis satu badan.
Sampai dah rasa macam nak mati dia kata. Doakan makcik ni cepat sembuh dan kuat semangat.
Sampai bila harus ada yang sakit begini?
Hidup sudah tidak seperti dulu.
Jangan bangga sangat jika diri sendiri ok, nasib orang tak sama. Jangan jadi selfish.
Faham, ramai je ambil bukan sebab nak sangat, terpaksa. Lepas tu tak sempat cari info.
Better late than never. Past is past. Carilah dan kajilah.
Tapi kalau suka baca doktor cerpen menulis, maaf tak dapat nak menolong.
Mereka memang terlatih untuk mempengaruhi anda. Anda akan terasa seperti semuanya betul.
Satu lagi mereka bukan ahli yang sebenar pun. Kat sini pun dah ramai silap.
Contoh nak belajar Matematik tapi cari cikgu Sejarah.
Tapi kat Malaysia, doktor boleh cakap pasal semua benda.
Ibarat kalau kat sekolah ni seorang cikgu berlagak pakar semua subjek.
Ada otak, gunakan. Nilailah sendiri.
Dalam Islam pun dah suruh tabayyun. Ayat pertama turun pada Nabi Muhammad SAW pun iqra’. Maka kalau berhenti membaca dan mengkaji, terpaksa jadi benak.

Dapatkan Ebook Percuma Sekarang

Daftar sekarang dan terima emel sebaik sahaja saya menerbitkan ebook baru

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Leave a Reply