Skip to main content

Budak perempuan memang suka dua benda ni kan sekarang, Pony dan Unicorn.

Mainnya sekejap je kadang. Lepas tu beli lagi.Mujur ada kedai saka, jimat sikit duit.
Tapi kalau boleh kena ajar anak kita sayang barang. Walaupun benda murah. Kan?

Pening sikit dengan si Syaimah ni.Baru ni dia cakap nak panggil mak dia “ummi”.

Lepas tu dia bahasakan diri dia Sofea. Dia paksa semua orang panggil dia Sofea. 🤦‍♀️
Esok tu dia cakap, nak nama Sufi la pulak. Boleh tukar-tukar macam tu je.

Tak sedap ke nama mak dia bagi.😏

Ada-ada je budak akal panjang ni.

Tapi baru ni nak tergelak pun ada.

Mak dengan ayah excited tanya ” adik orang Mamak ke orang Kelantan?”

Mak dah excited tunggu adik jawab “orang Mamak”

Dia jawab ” adik orang Islam”

Haha
Ambik. Ingatkan mak menang, rupanya tak ada siapa menang. 😅

#NfamAndKids

Dapatkan Ebook Percuma Sekarang

Daftar sekarang dan terima emel sebaik sahaja saya menerbitkan ebook baru

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Leave a Reply