Skip to main content
Keluarga

Sesal dahulu pendapatan, Sesal kemudian tiada guna

By April 30, 2018May 13th, 2019No Comments

THROWBACK  23 APRIL 201

Kalau nak hantar anak ke tahfiz ke pondok ke, survey dulu. Jangan asal tahfiz/pondok main hantar. Ingat orang pakai kopiah serban ni semua baik ke? Nama je ustaz ustazah, tapi mendera pelajar mental dan fizikal. Tak semua la,tapi segelintir.

Nak cari yang betul-betul ikut sunnah nabi memang payah. Mengajar dengan paksaan,kekerasan dan tekanan.

Dah jangan tanya kenapa saya tukar anak saya.Tanya anak korang ok ke tak. Kalau dia kata ok,tak apalah,maknanya serasi.Tapi kalau korang yang tak nak dengar suara diorang,jangan menyesal.Jangan jadi parent yang percayakan ustaz lebih dari anak sendiri yang berkata jujur.Ustaz pun manusia jugak,ada yang lebih teruk dari kita memandang kebendaan je dan emosional kalah orang awam.Syukurlah ada yang baik.

Dapatkan Ebook Percuma Sekarang

Daftar sekarang dan terima emel sebaik sahaja saya menerbitkan ebook baru

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Leave a Reply